Medewerkers

Wanneer kun je als vaste medewerker in dienst treden

Uiteraard gaan wij elkaar eerst leren kennen en wij gaan er vanuit dat wij elkaar na 1 contractverlenging wel aardig hebben leren kennen. Zijn wij wederzijds tevreden dan is een vast dienstverband mogelijk. Bovendien zijn hier zeer interessante voorwaarden aangekoppeld. Omdat wij landelijk werken in een decentrale omgeving kunnen wij per postcodegebied allerlei zorg inregelen. Daar waar de behoefte is kunnen wij onze zorgdienstverlening inzetten.

Waar kun je als medewerker op rekenen?
  • Beloning conform CAO VVT
  • Niet ziek zijn vergoeding
  • Cliënten werving vergoeding
  • Maak kans op een geheel verzorgde vakantie van Stichting Indra
  • Vergoeding aanstelling nieuwe medewerker
  • Personeelsuitje
  • Bijdrage mobiele kosten € 15,- p/mnd
  • Bijdrage laptop/pc vergoeding € 15,- p/mnd
  • Aanbod Broeder en Zuster Academy
De beloning is conform de CAO VVT, maar er gelden ook positieve prikkels in teamverband.

Extra vergoeding voor ziekte dagen:

• Geen ziekte dagen vergoeding = 3% over jaarloon
  • Tot 3 dagen vergoeding = 2% over jaarloon
  • Tot 5 dagen vergoeding = 1% over jaarloon
  • > 6 dagen = CAO vergoeding
Extra secundaire arbeidsvoorwaarden:
De teamleider kan een, door Sticting Indra samengestelde vakantie van 14 dagen voor 2 personen verdienen als:
  • Hij/zij zelfstandig een team van medewerkers en cliënten samenbrengt /meeneemt.
Elke medewerker die cliënten meeneemt ontvangt een eenmalige vergoeding van € 250,- bruto per cliënt. Hierbij gelden de volgende voorwaarden:
  • ​De cliënt moet indiceer baar zijn;
  • ​De cliënt dient minimaal 3 maanden in zorg te zijn bij Stichting Indra;
  • ​De vergoeding wordt in de 4e maand uitgekeerd.
Breng je medewerkers aan die door Stichting Indra ingezet kunnen worden, dan ontvang je een éénmalige vergoeding van € 250,- bruto. Hierbij gelden de volgende voorwaarden:
  • ​Medewerkers dienen dan ook daadwerkelijk in dienst te komen, dan wel aangesteld te worden bij Stichting Indra;
  • ​Dienen minimaal 3 maanden werkzaam te zijn bij Stichting Indra;
  • ​De vergoeding wordt in de 4e maand uitgekeerd.

Geïnteresseerd?

Neem contact op met onze HR manager of Zorgmanager via hr@stichtingindra.nl.